Proč právě Redken Hydrating Curl Cream 250 ml?

Redken Hydrating Curl Cream je stylingový krém pro vlnité a kudrnaté vlasy. Složení je obohaceno o skvalan a jojobový olej. Krém s lehkou fixací dodá vlasům definici a eliminuje jejich krepatění. Po jeho aplikaci jsou vlasy definované a hydratované. Poskytne vlasům termoochranu až do 230 °C.

Aktivní látky:

Skvalan – intenzivně pečuje o vlasová vlákna, chrání jejich povrch a dodá potřebnou hydrataci

Jojobový olej – hydratuje vlasy, dodá jim pružnost, eliminuje lámavost, krepatění a dodá vlasům lesk

Jedinečné vlastnosti:

  • Pro vlnité a kudrnaté vlasy,
  • lehká fixace,
  • hydratuje a vyživuje vlasy,
  • lehké nezatěžující složení,
  • dodá vlasům tvar a definici,
  • zanechává vlasy lesklé a pružné,
  • tepelná ochrana až do 230 °C.

Doporučujeme

Jak použít Redken Hydrating Curl Cream 250 ml?

Potřebné množství krému Redken Hydrating Curl Cream promněte v dlaních a aplikujte rovnoměrně do ručníkem vysušených vlasů a protáhněte do konečků. Následně vlasy upravte dle potřeby.

Za zrodem profesionální vlasové kosmetiky Redken stojí podnikavá americká herečka Paula Kent v 60. letech minulého století. Její citlivá vlasová pokožka nesnášela dobře nešetrné kosmetické produkty tehdejší doby, což navíc zhoršoval fakt, že v životě herců je změna účesů, barev i střihů vlasů každodenní rutinou. Celý Hollywood trpěl na problémy s přecitlivělou pokožkou hlavy, vypadáváním vlasům, lupy a dalšími problémy způsobenými extrémě silnými chemickými laky na vlasy, toxickými barvami a dalšími zatěžkávajícími produkty. Proto ve spolupráci s kadeřníkem Jheri Reddingem založila vlastní kosmetickou společnost, která se soustředila právě na produkty pro problematickou pokožku hlavy a chemicky poškozené vlasy hollywoodských hvězd. Velmi rychle se její produkty staly nejpopulárnějšími v celé Californii a později i celých Spojených Státech Amerických. Produkty Redken jsou velmi šetrné a zároveň velmi účinné. Dnes patří profesionální kosmetika Redken k nejoblíbenějším značkám vlasové péče již ve více než 50 zemích světa.

Přejít na značku